20 Ocak 2012 Cuma

PANİK ATAK GEÇER Mİ?

Panik Atak ; açıkçası yaşayan bilir , gerçekten insanı zorlayan bir hastalıkmış.Mış dediğime bakmayın benimde halen tedavim devam ediyor ama az kaldı..
Şimdi bu bloğun ilk yazısını neden panik atakla başlattın derseniz.? açıkçası Panik Atak yaşayanlara destek olmak için.
Bu hastalıkla ilk tanıştığımda deli gibi internete sardırmıştım.Nedir? Nasıl Geçer? Hangi İlaçlar Kullanılıyor ? GEÇER Mİ? GEÇER Mİ? aslında cevabını en çok aradığım soru buydu.Çünkü insan atak yaşarken hiç geçmeyecekmiş gibi geliyor.
İnsan internette gezerken her zaman aradığı yanıtı bulamıyor tabi.Bende bulamamıştım.Bunu yaşayanların hep benim gibi imdat çığlıkları vardı. Sanırım bunu atlatanlar tecrübelerini yazmayı unutmuşlardı.
O gün kendi kendime eğer bu hastalıktan kurtulursam bunu paylaşacağıma söz vermiştim.
Panik Atak yaşayan herkese sesleniyorum.Geçiyor , gerçekten bu kabus bitiyor.:))
Nasıl mı ?
Bir kaç gün sonra paylaşacağım, en azından ben nasıl yendim..yeniyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder