8 Nisan 2012 Pazar

NEDEN PANİK ATAK OLDUM...??? BENİM SORUNUM NE ???
Yaklaşık 1 yıldır bu sorunun cevabını arıyorum.Aslında pek çok yanıt var...Ama bu yanıtlardan hangisi gerçekten bende ve benliğimde sorun yarattı ??? İşte bu gerçek sorunun yanıtı yok.
Aslında bu yanıtı bulmak çok önemli mi ????  Bilmiyorum, açıkçası çok da önemsemiyorum.
Bi düşünsene yanıtı bulsan ne olacak..Ne değişecek...HİÇ BİR ŞEY...Çünkü her neyse yada nelerse yaşananlar bir kere kopmuşsun.
İster nedeni annelik olsun,ister nedeni kocan olsun, ister annen,ister kaynanan,ister patronun olsun...
Sonuçta teşhisin varsa olay bitmiş demektir.İlaca başlamak, psikoloğa ve psikiyatriste gitmek aslında hep geçmişi kapatmak için.
Hoş hangisini ve nedenini bilmeden dosya kapatmak çok da kolay olmuyor.
Ama unutmayın bu birazda mükemmelliyetçi, hayatı fazla ciddiye alan , başarılı insanların sorunu...
Hayatı boşvermek söz konusu değil ama unutmayın bu hastalık öyle yardımsız pek geçmiyor.
Tek başına aşan varsa söyleyin. Benim öğrendiğim tek şey GEÇİYOR, BU KABUS BİTİYOR.Sadece ihtiyacınız olan zaman.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder