24 Temmuz 2012 Salı

DENİZ ATI TATİL KÖYÜ-İZMİR GÜMÜLDÜR

Bu yazıyı yazmasam çatlardım...Çünkü çocukla tatil demek bir anda tatiliniz bir işkenceye de dönüşebilir demek..Ama ben size masal gibi bir yerden bahsedeceğim.
Tabi lüx tatil yerlerinden, bina bina mekanlardan , gereksiz animasyonlardan, oda ile deniz arası 1000 km yürümekten bıktıysanız...Yok bende para çok o yüzden 1 haftaya 10.000tl veririm diyorsanız zaten aynı klasmanda değiliz ben o kadar para veremem arkadaşım.
Neyse,
Geçen hafta İZMİR GÜMÜLDÜR de DENİZATI TATİL KÖYÜne gittik. Hoş İzmirliler bu tesisi zaten biliyor ve hep gidiyorlarmış biz tesadüfen bulduk.
Tesis girişten itibaren çok geniş bir çamlık arazide kurulmuş.Sadece 77 bungalow var.  Biz satsuma diye bir kampanyasından faydalandık 4 gecesi 1000 tl tam pansiyon..
Çocukları serbest bırakabiliyorsunuz.Düz , çamların altında çim bir alan var. Büyüklerin havuzu biraz küçük ama yeterli oluyor.Öğleden sonra çamların altında çocuğunuz uyurken siz kitap okuyabiliyorsunuz.Deniz durgun olduğunda tam bir havuz.Ancak bizim gittiğimiz tarihlerde dalgalıydı (bizim şansımızmış öyle dediler) .Ben kum ve bulanık denizden hoşlanmam pek.Bu nedenle açıkta yüzmeyi tercik ettim.Ama kumsal çocuklar için oldukça uygun.
Sadece çocuklu aileler olduğu için , çocuklar kendi aralarında hemen grup oluşturuyor ve oynamaya başlıyorlar kaybolacakları bir alan pek yok açıkçası.
Çocuk klübü oyun parkının yanında ve tesisin ortasında oldukça efektif.
Genel kaliteye gelince.
Sabah kahvaltısı 30 çeşit falan 1000 çeşit yok.akşam yemeği de öyle.Ama içki sevenler için eşlik eden mezeler var.
Bizim odamız bahçedeki bara yakındı bu nedenle çocukları uyutup , bara kaçıp bişiler içip başbaşa sohbetler yapabildik.
Odalar güzel ve temiz, öyle şatafatlı değil ama yeterli.
Akşam ne giysem derdiniz yok çünkü öyle bir ortamda yok, büyük bir gece şovuda yok.Zaten hepi topu 200 kişi var , hava atılacak bir yer değil :)))
2 - 3 elbise , güzel bir kitap yeterli.
aaaa az daha unutuyordum , banyo havlusu dışında plaj havlusu vermiyorlar havlusuz gitmeyin.
Ama 2-3 günde olsa deneyin :))))
Ohh be çocuklu aileler için misyonumu tamamladım :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder