29 Temmuz 2012 Pazar

HERKEZ PANİK ATAKA OLMUŞ HABERİMİZ YOK

Şimdi anlatacaklarım şaka gibi..Hani demiştim ya , panik atak olanlar napıyor hastalıktan kurtuluyor mu diye? Bu bloğu açma nedenimde başlangıçta oydu benim gibi kaç kişi müzdarip bu durumdan diye..Neyse , şimdi bahsedeceğim kısım biraz da fıkra gibi...A bu arada kısa bi not ; insan bir şeye odaklanınca evrende aynı enerjiyle mutlaka çakışıyor.Bu evren meselelerine ilk başta çok kafa yormamıştım .Aykut Öğütün "evrenden torpilim var" kitabını okuduğumda da kitabın umut verici yönlerini çok sevmeiştim ama enerji çakışması kısmına öyle çok da inanmamıştım .Taki yazının başındaki bahsettiğim olayını yaşayana dek.
Olay istiklal caddesindeki kitapçıda geçiyor.Psikoloğum o dönemde bana "HOŞÇAKAL PANİK " diye bir kitabı tavsiye etmişti.Kitabın peşine düştüm çünkü bu kitaptan çok fayda gören olmuştu. İstiklalde büyük bir kitap evine girdim , önce raflara göz attım ama en iyisi bir bilene sormaktı ve bir bayan görevlinin yanına gittim.
-Hoşçakal panik isimli kitabı arıyorum yardımcı olabilirmisiniz? dedim
-Neyle ilgili.diye sordu
-Panik atak rahatsızlığım var da, bu yüzden tavsiye ettiler dedim.
Görevli - Lütfen ben size yardımcı olamam bende de panik atak var, biri panik atak diyince çok kötü oluyorum zaten kitapta yok dedi.
Şimdi gel de "Aykut Öğüt"ün yazdıklarına inanma..evrene yaydığın paralel enerji yolunu mutlaka bu insanlarla kesiştiriyor.
panik anına yakalanınca benim yaptığım , başka bir şeye konsantre olmaya çalışmak, bunuda psikoloğum önermişti, bir kitabı tersten okumaya çalışmak vs..o an pek çok şey işe yaramıyor gibi görünse de bir şey yapmak ve anın etkisini zayıflatmaya çalışmak en güzeli ve ne yapın edin bunu söylemekten vazgeçmeyeceğim ama bir psikoloğa terapiye gidin.Çünkü ilaç bittiğinde balataları yenilemiş olmak gerek , beynin yedek parçası olmasa da tamir için uğraşan psikologlar var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder