12 Temmuz 2012 Perşembe

BU GÜN CIPRALEX İN SON GÜNÜMÜ

Yazmaya panik atakla başlamıştım.:) Demek ki her şerden bir hayır doğabiliyor.Panik atak ve anksiyete bozukluğu olunca hayatınıza ister istemez bir psikiyatrist ve bir psikolog giriyor.
Açıkçası iyi ki hayatıma girmişler.Çünkü geçen sene bu zamanlar hayatım tam bir zindandı.
İlaç başlayalım dediklerinde herkezden nefret etmedim desem yalan olur.E çünkü ben güçlü biriydim bu sorunuda halledebilirdim şimdi ilaç da nerden çıkmıştı? Önce 3 ay dediler 3 ay sonra devam dediler aradan tam 1,5 yıl geçti . Koruyucu ilaç kısmını da tamamladım ama bence bakalım bu günkü değerlendirme nasıl olacak.?
İlaca başladığımda hayatımda planlar vardı, mutlaka 2.çocuğu yapacaktım.Ama olmadı durdurdular.Neden mi??? Çünkü bu benim planımdı gerçekten istediğin bir şey mi dediklerinde , bu sorunun yanıtını hiç düşünmediğimi fark ettim.Çünkü ben planlı yaşamayı sevenlerdenim .Bu sene çocuk yapılacaktı.Sonra düşündüğümde gerçekten bir bebek istiyormuyum diye.Aslında istemefiğimi fark ettim.Hayat planlar üzerine kurulu olmamalıymış çünkü aklın ipleri salınınca toplamak zaman alıyor.
Bu süreçte şunu iyi ki yapmışım dediğim en önmeli şey hayatımda devamlı bir psikolog oldu.çünkü ilaçlı tedavi süresi bitinceye kadar beyni de terapi ile doğru düşünmeye ve olayları doğru yorumlamaya sevk etmek gerekiyormuş.Terapistim bunu yaptı işte.Ona kocaman bir TEŞEKKÜR borçluyum.Şimdi hala panik atak ve anksiyete sorunu olanların çare arayan sorularını okuyorum.Bence eksik parça hala edinilmyen bir terapist. Çünkü öğrenilmesi gereken hayata doğru açıdan bakmak gerektiği.Size bunu sadece iyi bir terapistin sağladığını söyleyebilirm.
Şimdi gerçekten bir bebek istiyorum ama tabi düzeldiyse herşey bence öyle..Bakalım psikiyatristim de bana katılacak mı??? Ne dersiniz...???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder