1 Temmuz 2012 Pazar

HAYATIN KENDİSİ PANİK

Şimdi diyeceksiniz ki bu karamsarlık niye. Aslında yazacaklarım bir karamsarlık değil. Panik ataklarımın arttığı dönemlerde dayanamayıp psikoloğa başladım tabi birde pskiyatriste.Aslına bakarsanız panik atak olmak için bence o dönmelerde elle tutulur hiç bir şey yoktı. Aylarca hep aynı sorunun yanıtını aradım.
-Ben niye bu durumdayım? İyi bir işim, iyi bir eşim , sağlıklı bir oğlum , güzel bir evim, güzel bir arabam var.Hayatımda insanların 3.sayfa haberi olacak bir travmam olmadı.Ya da ne bileyim yazsam roman olur dediğim bir hayatım. Herkez kadar kötü anlar olmuştur. Ve aklımda hep aynı soru 
-Neden ben , beni savuran yıkan bir ruh halindeyim, neden bu sıcak ve soğuk basmaları mide bulantıları ve aklımı mı kaçırıyorum diye biten nöbetler?
-o zaman psikoloğum şunu önermişti ne fark eder sorunun ne olduğu şu andaki durumunu kabul et.
Bana hep sorunu bulsam sanki o ana dönüp yok edebilecekmişim gibi gelirdi.Şimdi gelmiyor, çünkü ne geçmişe dönmek ne yaşananları silmek ne de geri çevirmek mümkün..Mümkün mü? 
Şimdi etrafımı daha iyi analiz etmeye başladım...Bu sene oğlum ve ailemle tatil yapmak istedim.Çünkü çocukluk anılarım hep güzeldi.Ama şunu unutmamak lazım sanırım.Her şey değişiyor , annen , baban ve sen çünkü zaten artık çocuk değiliz. İnsan byüdükçe korkularıda büyüyormuş meğer bunlarla başedemeyince panik de oluyorsun atak ta...Ben şu son dönemde evrene enerji göndermeyi seçenlerdenim.Bazen çok işe yarıyor ...Mutluluk hep yakınımızda , benimki şimdi yanı başımda uyuyor CANIM OĞLUM.Hayata hep sarılın ve gerekenden fazla sorumluluk almayın..

1 yorum: