24 Temmuz 2012 Salı

MECAZİ ANLAMDA RUH HASTASI OLUNCA:)))

CİPRALEX in son günü mü? Yazısının devamı...
Hani bahsetmiştim ya bana neler oluyor diye araştırmaya başlamıştım? Ve teşhis konunca da internetten bu panik ataklar ne yapar? Ne yer ne içer diye araştırmaya başlamıştım.İşte o zamanlar okuduklarım bana dehşet veriyordu. İlaçların prospektüslerini okuyodum ..Nasıl içilir diye değil tabiki yan etkileri neler diye..
Tabi psikiyatrist ve psikolog ilk bunu yasaklamıştı..OKU MA VE ARAŞTIR MA ....Çünkü beyin hassaslaşınca her insanın her yazdığı sizin de başınıza gelecekmiş hissine kapılıyosunuz.
En son psikiyatristime gittiğimde ilacı bırakma evresine başlamaya karar verdik.2 ay yarım doz olmak üzere planlama yaptık.
E tabi huylu huyundan vazgeçermi başladım 2 gündür internette gezmeye..Kim bırakmış, bırakabilmiş mi, neler yaşamış... Yani biraz iyileşmiş olmasam başa döneceğim :))) Okuma işte OKUMA olmuyo alışmış kudurmuştan betermiş.
Neyse okuduklarım yine vahim...ben henüz öyle tuhaf bişiler hissetmiyorum..Arasıra gelgitler oluyor ama sanırım bu aralar bazı aile sorunlarınn etkisi benim hastalığımdan daha önde olduğu için olabilir.
Ben iyileşmemin tamamını ilaca bağlamadığım için sanırım diğerlerine göre psikolojik olarak daha rahatım. Tabi korkmuyor değilim ara ara yoklamalardan ama yok bu iş bitti bence.
Şimdi heyy panik ataklar, anksiete bozukluğu olanlar, depresyonda olanlar özellikle ilacı benim gibi bırakma peşinde olanlar "panik yok" doktor bırakabilirsin diyorsa bırakabilir ve eski yaşantımıza dönebiliriz..
İşte bu yazı tam kendimi telkin oldu. Şimdi bu yazıyı yayınlayacağım ve internet evrenine göndereceğim ve inancım sizin de enerjiniz yükselecek.:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder